Direct Mailing – standardowa i zarazem najłatwiejsza forma dotarcia do klienta. Spersonalizowany list wraz z ulotką lub innym insertem zapakowany do koperty i wysłany tradycyjną pocztą, pozwala na bezpośrednie dotarcie do konkretnego adresata. W odróżnieniu od e-mailingu, poczta nie trafi automatycznie do spamu.
W ramach usługi oferujemy wszystkie składowe etapy kampanii:
- druk i personalizacja dokumentów – techniką laserową lub atramentową w zależności od specyfiki zamówienia, drukujemy na papierze arkuszowym w formatach: A6, A5, A4, A3 oraz innych pośrednich; simplex lub duplex, na papierach offsetowych i kredowych.
- kopertowanie – do kopertowania przesyłek wykorzystujemy przemysłowe maszyny ramieniowe, umożliwiające zastosowanie kopert NK (klejone na mokro) od formatu C6 do C4 oraz kopertowanie do 8 elementów w jednym cyklu.
- foliowanie – jako alternatywne rozwiązanie dla kopertowania. Doskonale sprawdza się w mailingu przesyłek pocztowych jeżeli klientowi nie zależy na poufności zawartości przesyłki.
- sortowanie – przygotowujemy korespondencje wg podziału na wagę i rodzaj przesyłki:
– firmowa,
– marketingowa,
– ekonomiczna,
– polecona.
- logistyka i fulfilment – prowadzimy działania związane z zamówieniami, dostawami materiałów, transportem oraz zarządzaniem stanów magazynowych.
- nadanie przesyłek – przygotowane przesyłki odbierane są przez dedykowany transport Poczty Polskiej i dostarczane na centralną sortownię Poczty Polskiej w Krakowie (K104). Na życzenie, przesyłki dostarczamy własnym transportem na inny odział PP wskazany przez Klienta lub do alternatywnego operatora pocztowego.
- obsługa zwrotów – przyjmujemy, rejestrujemy i raportujemy zwroty korespondencji.